Met het Précon Quality Platform bieden wij u de oplossing voor de meest voorkomende problemen en grootste risico’s in uw product compliance proces. Heeft u een piek in uw werkzaamheden of zijn medewerkers uitgevallen? Met de inzet van het Précon Quality Platform heeft u online en real time de beschikking over de expertise en de capaciteit van ons gehele team van deskundigen.
De voordelen
- Samenwerken: u verdeelt het werk tussen uw team en onze consultants. Soms doet u veel zelf, soms komt u daar niet aan toe en dan kunt u op ons rekenen.
- Protocollen: uw compliance vereisten overzichtelijk per product of -groep gevalideerd door onze deskundigen. Overzichtelijk, effectief en efficiënt.
- Maatwerk: u kunt altijd uw bedrijfsspecifieke vereisten toevoegen aan uw protocollen. Zowel eisen die voor uw hele bedrijf gelden als eisen die uitsluitend voor één bepaald product gelden.
- Label compliance: uw protocollen bevatten de label- en markeringsvereisten voor alle landen waar u verkoopt.
- Workflow management: uw gehele bedrijf kan online en real time de voortgang van uw compliance proces en de voortgang van de opbouw van uw technische dossiers raadplegen.
- In de cloud: het hele bedrijf heeft 24-7 en wereldwijd inzicht in uw product compliance protocollen en procesvoortgang.
- Management of Change: onze deskundigen kunnen u informeren wanneer wetgeving wijzigt en welke protocollen en technische dossiers hierdoor beïnvloed worden.
- Leveranciersportaal: maakt het mogelijk om wereldwijd samen te werken met uw leveranciers of inkoopagenten en deze oor onze deskundigen te laten valideren.
- Interfacing: door het no-code programmeren verzamelt u eenvoudig status updates om te integreren in uw bestaande it-structuur.
Met trots vertellen wij u alles over ons Précon Quality Platform!
Benieuwd naar het Précon Quality Platform? Wij gaan graag met u in gesprek. U kunt ons bereiken via info@preconqs.nl of +31 (0)30 – 65 66 010.